Het wordt een interessante avond waarbij de bezoekers en kijkers worden geïnformeerd over het werk van VluchtelingenWerk. Foto:

Dag van de Vluchtelingavond met muziekschool live bij RTV-Ridderkerk

RIDDERKERK - VluchtelingenWerk Ridderkerk organiseert in samenwerking met Muziekschool Ridderkerk op woensdagavond 23 juni een gezellige, informatieve avond om de internationale Dag van de Vluchteling onder de aandacht te brengen. Deze avond vindt plaats vanaf 19.00 uur in het Theater Het Plein in het gemeentehuis van Ridderkerk.

Doordat de corona maatregelen in acht genomen moeten worden is het aantal bezoekers beperkt. Het wordt een interessante avond waarbij de bezoekers en kijkers worden geïnformeerd over het werk van VluchtelingenWerk. Dit wordt door een tweetal voorlichters uitgevoerd waarvan er één zelf een vluchtelingenachtergrond heeft. U hoort dus ook het persoonlijk verhaal van een voorlichter die zelf een vluchtelingenachtergrond heeft.

Daarnaast is er een muzikale intermezzo dat uitgevoerd wordt door een operazangeres met een vluchtelingenachtergrond. Het wordt zeker genieten. Voor de thuisblijvers is het mogelijk om er ook bij te zijn. RTV-Ridderkerk zal deze avond live uitzenden op het YouTube kanaal, te volgen via de website: www.rtvridderkerk.nl.