Coronabesmettingen naderen de nullijn

RIDDERKERK - Het aantal nieuwe coronabesmettingen onder Ridderkerkers is afgelopen week verder gedaald. De voorbij zeven dagen waren er 18 positieve coronatests bij inwoners van Ridderkerk. Dat is een derde minder dan de voorgaande week.

Zulke lage coronacijfers noteerde Ridderkerk voor het laatst eind augustus en de eerste week van september 2020. Zestien van de besmettingen van de voorbije week werden vastgesteld op 16, 17 en 18 juni. De laatste vier dagen waren er slechts twee positieve gevallen voor Ridderkerk. Sinds 12 juni zijn er geen Ridderkerkers meer met corona naar het ziekenhuis gebracht.