De Paradijshoeve nabij de Crezéepolder.

Outdoor Climate Borrel voor duurzame ondernemers

RIDDERKERK - Na een lange periode van thuiswerken en online ontmoetingen organiseren de Duurzaamheidskring Ridderkerk, de gemeente Ridderkerk en het Platform Hart voor Klimaatzaken een Outdoor Climate Borrel. De borrel wordt op woensdag 7 juli van 15.00 tot 17.00 uur gehouden bij Hofstede De Paradijshoeve aan de Oostmolendijk 82 in Ridderkerk. Duurzame ondernemers zijn van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Naast de borrel staat ook een wandeling door de Crezéepolder op het programma. Tijdens de wandeling wordt her en der stilgestaan bij de ins- en outs over wat de Ridderkerkse samenleving nu al doet en nog te wachten staat op het gebied van duurzaamheid. De organisatie zorgt ervoor dat de gehele bijeenkomst veilig volgens de corona richtlijnen van het RIVM zal verlopen.

Dit betekent dat er maar een maximaal van 25 deelnemers aanwezig mogen zijn. Wie erbij wil zijn kan zich aanmelden via de website Hart voor klimaatzaken.nl. Belangstellenden die buiten de boot vallen mogen uitkijken naar de volgende bijeenkomst die in het najaar van 2021 wordt georganiseerd.