Buurtfeest met een patatje aan de Kuyperhof

RIDDERKERK - Bewoners aan de Kuyperhof in Ridderkerk hebben afgelopen zaterdag een buurtfeest georganiseerd. De initiatiefnemers wilden hiermee een ontmoetingsgelegenheid bieden om elkaar beter te leren kennen en met elkaar een leuke middag en avond te hebben.

Dit was al eerder het plan, maar vanwege corona kon dit niet doorgaan. Op het moment dat de regels werden versoepeld is men direct aan de slag gegaan om het te kunnen organiseren. In deze straat wonen veel kinderen en ook daar is zeker aan gedacht. Met elkaar hebben ze het voor elkaar weten te krijgen dat er een aantal opblaasbare speeltoestellen werden gerealiseerd. Deze onderdelen werden gesponsord door Akomar Shipping B.V.

Ook bij het wijkideeteam werd een aanvraag gedaan. Dit verzoek kwam om iedere bewoner op een patatje en een snack te kunnen trakteren. Hierop was het wijkideeteam positief. Patatpret.nl uit Zwijndrecht heeft tussen 17.00 en 19.00 voor iedereen patat en een snack gemaakt. Om het geheel af te sluiten heeft iedere bewoner ook nog een overheerlijk TUKTUK ijsje gehad. Iedereen kan terug kijken op een geslaagd buurtfeest.