De gezondheidszorg in de Alblasserwaard is het thema van deel 9.4 van de documentairereeks over de Alblasserwaard

Alblasserwaard aflevering 9.4 bij TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV-Ridderkerk zendt deze week deel 9.4 uit van de documentaireserie over de Alblasserwaard. In deze aflevering wordt het verleden en heden van de Alblasserwaard verder verkend vanuit de invalshoek “Gezondheidszorg vroeger en nu”.

De programmakers hebben voor dit verhaal geput uit de wetenschap van het Nationaal Medisch Museum. Dit museum was tijdens de opnames op reis door het hele land. Daarnaast werd voor deze aflevering gesproken met huisarts dr. K. den Besten over de gezondheidszorg van nu.

De 28 delen beslaande serie over de Alblasserwaard is een productie van RTV Papendrecht. TV Ridderkerk zendt deze aflevering uit op donderdag 22 juli om 14.00 en 18.00 uur en op zondag 25 juli, eveneens om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.