De vorige tocht bracht de deelnemers naar Kinderdijk

Scootmobieltocht naar SS Rotterdam

RIDDERKERK - Op donderdag 23 september is er weer een scootmobieltocht vanuit Ridderkerk. Na de vorige tocht naar Kinderdijk met de waterbus, en te hebben genoten van de natuur en molens, is het ditmaal tijd voor een stadse tocht.

Deze rit gaat door Rotterdam richting SS Rotterdam voor een sanitaire stop en voor een drankje met een lekkernij. “Een tocht door de stad is leerzaam voor alle scootmobielers om meer rijervaring op te doen in het steeds drukker wordende verkeer” stelt de organisatie.

Begin- en eindpunt van de tocht is Grandcafé Burgerzaken aan het Koningsplein. De deelnemers verzamelen zich hier om 10.45 uur. Het vertrek is om 11.00 uur. Rond 15.30 uur zal men weer terug zijn. Deelname kost € 5.
Belangstellenden kunnen zich opgeven bij Peter Kuijpers via: tjpkuipers@kpnmail.nl of 06-43009711.