Mot Wat op het podium

Band Mot Wat speelt live bij Bluezy Radio Ridderkerk

RIDDERKERK - De bluesband Mot Wat speelt op donderdag 14 live bij Radio Ridderkerk in het programma “Bluezy”. Presentator Nico Bravenboer zal de groep na het nieuws van 20.00 uur in de studio ontvangen.

Mot Wat bestaat uit vijf enthousiaste mannen, die geïnspireerd door oude Blues-klassiekers, Nederlandstalige blues maken. Mot Wat bestaat uit: Marinus Verschoor (toetsen/zang), Stephan van Rijt (bas/zang), Ad Boender (drums), Leen Baars (Harmonica/zang) en Mike Vuijk (gitaar/zang). Bij “Bluezy” zullen de heren zich laten horen met een interview en het live bandgeluid.

Aanmelden verplicht

Het bijwonen van het optreden in de studio is inmiddels weer mogelijk. Wel is vooraf aanmelden verplicht via: nicobravenboer@planet.nl. Bezoekers hebben een QR-code, vaccinatiebewijs of een recente negatieve PCR-test nodig.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.