Fietsen staan klaar om overhandigd te worden

Op naar de 100 fietsen!

RIDDERKERK - De Fietsenbank Ridderkerk heeft het hele jaar van Ridderkerkse inwoners fietsen ontvangen, daarna gerepareerd en weer doorgegeven aan Ridderkerkse volwassenen en kinderen met een laag inkomen. Het doel is om elk jaar zeker 100 fietsen uit te delen aan deze groep van 1500 Ridderkerkse huishoudens.

De vrijwilligers zijn er in geslaagd om tot nu al 90 fietsen uit te delen aan mannen, vrouwen en kinderen voor vooral school en (vrijwilligers)werk. Een fiets is gegeven aan OBS De Pyramide zodat alle kinderen naar gym kunnen fietsen.
Wilt u het project helpen? Doneer! Geld is altijd welkom, goede fietsen ook en dan met name fietsen voor jongens en dames van rond ca 1,45 m. U bent ook van harte welkom om te helpen banden plakken. De Fietsenbank Ridderkerk is een project van de Stichting Beter voor Elkaar. Voor meer informatie: 06 4438 2705.