Double Trouble speelt live in “Bluezy”

RIDDERKERK - De band Double Trouble speelt op donderdag 4 november live bij Radio Ridderkerk. De band die de muziek van Stevie Ray Vaughan hoog in het vaandel heeft staan zal optreden in een rechtstreekse uitzending van “Bluezy”.

Deze tributeband komt uit de regio Spijkenisse en bestaat sinds een paar jaar als vijfmansformatie. De bandleden zijn: Freek Deichmann (gitaar en bekend van 3J’s, Jon Paris, Amy Madden, Sam Bryant), Johan Bravenboer (bas), Marco van der Wal (toetsen), Dick Sol (drums en ex Herman Brood, Phoney and the Hardcore) en Michel Burgwal (zang en ex De Juf, Reverend Bart and the Shepherds of Blues).

Introduceren

In de studio worden de heren ontvangen door programmamaker en presentator Nico Bravenboer, die de band met een interview zal introduceren. De uitzending begint na het nieuws van 20.00 uur. Het is weer mogelijk om er bij te zijn in de studio, maar vooraf aanmelden is verplicht. Dit kan via: nicobravenboer@planet.nl. Bezoekers hebben een QR-code, vaccinatiebewijs of een recente negatieve PCR-test nodig.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.