De IJsvogel hoopt op mooie winterse foto's

Expositie ‘IJskoud’ in bezoekerscentrum De IJsvogel

RIDDERKERK - Bezoekerscentrum De IJsvogel richt in de maanden november en december een expositie in onder de titel “IJskoud”. Deze expositie is bedoeld voor amateur fotografen en amateur schilders uit Ridderkerk en omgeving die wel eens met een mooi zelf gemaakt winters tafereel willen exposeren.

Heb je een mooie winterfoto, druk hem dan af op 18 x 13 cm formaat en lever deze op 6 of 7 november in bij De IJsvogel. De vrijwilligers noteren uw naam en plaatsen uw werk in de expositie. De foto’s worden op een zwarte foam achtergrond geplakt en blijven na de expositie eigendom van het bezoekerscentrum. Ook schilderijtjes met een winters tafereel en een maximaal formaat van 30 x 30 cm zijn voor deze expositie.

Uiteraard kunnen de schilderijen na de expositie weer afgehaald worden. Het exposeren van schilderijen is wel voor eigen risico. Van 13 november t/m 22 december mogen de bezoekers van de IJsvogel de expositie bekijken en een stem geven aan het werk van hun voorkeur. De prijsuitreiking volgt dan in het nieuwe jaar 2022. De IJsvogel is te vinden aan de Waalweg 9a in Rijsoord. Website: www.bezoekerscentrumwaalbos.nl.