Double Trouble te zien op TV-Ridderkerk

RIDDERKERK - Op donderdag 4 november konden muziekliefhebbers weer genieten van een live-optreden in het radioprogramma Bluezy. Te gast was de formatie Double Trouble, tribute Stevie Ray Vaughan. Presentator Nico Bravenboer kijkt terug op een leuk optreden.

Double Trouble is een vijfmans formatie die de muziek van Stevie Ray Vaughan hoog in het vaandel heeft staan. Zij komen uit de regio Spijkenisse en bestaan sinds een paar jaar als vijfmans formatie. De bandleden zijn: Freek Deichmann (gitaar en bekend van 3J’s, Jon Paris, Amy Madden, Sam Bryant), Johan Bravenboer (bas), Marco van der Wal (toetsen), Dick Sol (drums en ex Herman Brood, Phoney and the Hardcore) en Michel Burgwal (zang en ex De Juf, Reverend Bart and the Shepherds of Blues).

Samenvatting

Een samenvatting van het optreden is te zien op TV Ridderkerk van vrijdag 12 november tot en met zondag 14 november 2021 dagelijks op het hele uur van 13.00 uur tot en met 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: rtvridderkerk.nl.