Gertjan van der Linden bij een eerder bezoek aan de Ridderkerkse studio

Gertjan van der Linden blikt terug in Riddersportshow

RIDDERKERK - Oud-Ridderkerker Gertjan van der Linden, de bondscoach van de gouden Paralympische rolstoelbasketbalsters, is op zaterdag 13 november te gast in de RidderSportShow. Hij zal in deze uitzending vertellen over zijn ervaringen tijdens de Paralympics 2021.

De Paralympische Spelen werden van 24 augustus t/m 5 september gehouden in het Japanse Tokyo. Het bleek voor de rolstoelbasketbalsters een gouden reis. Er werd overtuigend gewonnen van traditioneel grote basketbal landen als China en de VS. In de uitzending van de RidderSportShow blikt Gertjan samen met presentator Celwin Frenzen terug op de reis naar de gouden medaille.

Van de aankomst in het spelersdorp tot de finale tegen China en wat er daarna allemaal nog gebeurde. Alles komt aan bod in de RidderSportShow tussen 14.00 en 17.00 uur op zaterdag 13 november.