Adriaan van Dis komt op 13 december naar Ridderkerk

Adriaan van Dis komt naar bibliotheek

RIDDERKERK - Schrijver Adriaan van Dis komt op maandag 13 december naar Ridderkerk. De auteur zal van 20.00 tot ± 22.00 uur een interactieve avond verzorgen waarbij hij niet alleen over zijn werken vertelt. Hij zal zijn publiek ook meenemen in een (literaire) onbegrensde wereld.

Voor Bibliotheek AanZet is dit de prachtige uitsmijter van het programma “Nederland leest – Over de grens” met dit jaar als cadeauboek “De Wandelaar” van Adriaan van Dis. Leden van de bibliotheek kunnen de avond met Van Dis voor € 7,50 bijwonen. Voor niet-leden is dat € 10,00. Aanmelden is verplicht. Voor meer informatie kan men terecht bij de balie van de bibliotheek of kijken op: www.debibliotheekaanzet/activiteiten.