Dimitri van Deursen haalde drie winnaars uit de vele aanmeldingen.
Dimitri van Deursen haalde drie winnaars uit de vele aanmeldingen. Foto: Ronald Hooijmeijer

Winnaars BAR Lokale Media ballonvaart bekend

RIDDERKERK – Onder het toeziend oog van een notaris heeft dinsdag 16 december de trekking plaatsgevonden van de ballonvaart actie van BAR Lokale Media. Media-adviseur Dimitri van Deursen haalde drie winnaars uit de vele aanmeldingen.

De uitgever van deze krant vond in juli, na een hele moeilijke periode voor iedereen, een verzetje wel op zijn plaats en zette de ballonvaart actie op touw. Drie relaties of volgers van het bedrijf gaan met hun partner mee met een ballonvaart over Barendrecht, Ridderkerk en Albrandswaard. Degenen die graag mee wilden, konden zich via de website of nieuwsbrief inschrijven.

Corona somberheid

De winnaars hebben inmiddels persoonlijk bericht ontvangen en krijgen volgende week de prijs symbolisch uitgereikt door directeur Willem Monteban. ,,Met deze activiteit schudden we symbolisch de corona somberheid van ons af en verleggen we blikveld naar de toekomst,” licht de ondernemer het initiatief toe.

Nu maar hopen dat de sombere coronacijfers van dit moment weer verdwenen zijn als de vaart in het voorjaar plaats vindt.