Karin Kayadoe komt op 1 voor Leefbaar Ridderkerk

Karin Kayadoe lijstrekker voor Leefbaar

RIDDERKERK - De leden van Leefbaar Ridderkerk hebben maandagavond unaniem Karin Kayadoe aangewezen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.

Tijdens de eerste algemene ledenvergadering, die dit keer door verscherping van de coronamaatregelen digitaal plaatsvond, konden de leden zich uitspreken over de nieuwe lijsttrekker, die de kar zal trekken bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Partijvoorzitter Ben Neuschwander kondigde aan dat tijdens de tweede ledenvergadering in december ook de kandidatenlijst vastgesteld wordt.

“De selectiecommissie zal de komende weken gesprekken voeren met nieuwe kandidaten. Het partijbestuur zal de komende weken op basis van de aanbevelingen een concept kieslijst voorbereiden, die ter vaststelling wordt aangeboden aan de ledenvergadering in december”, aldus de partijvoorzitter.

Verkiezingsprogramma

Tijdens deze tweede ledenvergadering zal ook het verkiezingsprogramma vastgesteld worden. Het campagneteam van Leefbaar Ridderkerk zal de komende maanden - gehuld in geel en blauw - regelmatig te zien zijn in de Ridderkerkse wijken. Burgers worden uitgenodigd om te praten over de toekomst van Ridderkerk.

Het verkiezingsprogramma zal binnenkort ook beschikbaar zijn op de website www.leefbaarridderkerk.nl. Belangstellenden kunnen het verkiezingsprogramma hier downloaden of opvragen bij het secretariaat.