Meer keus en zelf brood snijden bij de "Warme bakker" van Lidl
Meer keus en zelf brood snijden bij de "Warme bakker" van Lidl Foto: Martin van Welzen

Lidl in Ridderhof opent op 24 november

RIDDERKERK – Woensdag 24 november opent Lidl haar nieuwe supermarkt aan Ridderhof 61 in Ridderkerk. De opening van deze nieuwe supermarkt betekent het einde voor het Lidl filiaal aan het Vlietplein. Deze sluit op 23 november om 17.00 uur definitief haar deuren.

Het nieuwe pand in winkelcentrum Ridderhof opent woensdagmorgen om 08.00 uur haar deuren. Deze nieuwe supermarkt is ingericht volgens de nieuwste Lidl formule met veel ruimte voor dagverse producten en is in verkoopoppervlakte groter dan de winkel die nu dicht gaat.

Feestelijke opening

Klanten kunnen in de nieuwe vestiging bij de bakkerij zelf hun verse brood met de snijmachine snijden. Een blikvanger in de winkel is het ‘Vers & Ambachtelijk’ eiland met een divers en betaalbaar assortiment aan tapas- en borrelhapjes. De winkel beschikt over vier reguliere kassa’s en zes zelfscan kassa’s waar mensen zelf hun boodschappen kunnen scannen en afrekenen. “Ik ben erg onder de indruk van onze mooie ruime nieuwe winkel. Ik hoop dat iedereen in Ridderkerk hem snel komt bewonderen” aldus trotse supermarktmanager Mustafa.

De supermarkt in de Ridderhof wordt op feestelijke wijze geopend. Daarbij ontvangen klanten die winkelen met de Lidl Plus app een gratis Lidl Big Shopper en de eerste honderd Lidl Plus klanten krijgen een bos bloemen.
Tussen woensdag 24 november en vrijdag 23 december maken klanten kans op 1 minuut gratis winkelen. Klanten die voor meer dan €20,- boodschappen doen kunnen de daarvoor bestemde voucher invullen en in de voucherbox achter laten. Uiterlijk vrijdag 31 december wordt de winnaar telefonisch bekend gemaakt.