Het is aftellen geblazen voor de opening van de vernieuwde Jumbo in winkelcentrum Ridderhof

Vernieuwde Jumbo Ridderhof opent op 1 december

RIDDERKERK - De Jumbo winkel aan het Ridderhof 72 in Ridderkerk krijgt een compleet nieuw uiterlijk. De supermarkt sloot op 30 oktober voor de verbouwing en zal op woensdag 1 december de heropening vieren.

In de nieuwe winkel (ruim 1800 vierkante meter) is er nog meer aandacht voor verse producten die in de winkel worden bereid. Zo zijn er bijvoorbeeld verse avondmaaltijden verkrijgbaar en kunnen klanten terecht voor vers belegde stokbroden voor de lunch. Bovendien halen klanten hun hart op bij het versplein, waar zij volop keuze hebben uit een ruim aanbod dagverse producten, zoals groenten, fruit, vleeswaren, brood en (buitenlandse) kazen.

Daarnaast kunnen klanten op de visafdeling zelf een bakje met verschillende soorten diepgevroren vis samenstellen, zoals gamba’s en wilde zalm. De winkel zal over zelfscanners beschikken waarmee klanten hun boodschappen zelf kunnen scannen. Bij de speciale zelfscankassa kunnen zij afrekenen bij een caissière. Ook komen er self checkout kassa’s, waarbij klanten hun boodschappen zelf binnen een handomdraai afrekenen.

HEMA assortiment

In de Jumbo winkel zijn schappen over een lengte van 8 meter gevuld met HEMA assortiment. Hierdoor wordt het boodschappen doen nog leuker en gemakkelijker. Klanten vinden hier onder meer kookgerei, tafelaankleding, panty’s en sokken, haarmode, schrijfgerei, theedoeken, glazen, feestartikelen en kaarsen van de HEMA.

Alle klanten die na de heropening voor een bedrag van 25 euro of meer boodschappen doen, ontvangen een La Place chocoladereep (deze actie is geldig tot en met zaterdag 4 december).