Een pakjesfestijn dankzij de Rotary en Help Eens Een Handje

Stralende kinderen van Voedselbank blij met gekozen cadeau Stichting Help

RIDDERKERK - Stichting Help eens een Handje heeft in samenwerking met Rotary Ridderkerk gezorgd voor veel blijde kinderen in Ridderkerk. Ruim 120 kinderen van de Voedselbank en de FoodCompany mochten zaterdag 20 november in het theater van Restaurant Burgerzaken een cadeau voor de Sinterklaas op komen halen.

Deze kinderen mochten eerder via de website van Intertoys een verlangenlijstje inleveren van wat ze heel graag wilden hebben. Het heeft Sinterklaas en de Zwarte Pieten heel wat werk gekost om de gekozen cadeaus te kunnen realiseren. Vanwege de corona was de ontvangst en het feest met Sinterklaas afgelast, maar zijn pieten hadden er wel voor gezorgd, dat alle cadeaus in het theater af te halen waren.

Hartverwarmend

De mannen en vrouwen van Stichting Help eens een Handje en Rotary Ridderkerk hebben daadwerkelijk een Helpend Hand geboden door ervoor te zorgen dat ieder kind het juiste cadeau ontving, inclusief een chocoladeletter van Van Noppen en een speculaas pop. Deze laatste twee kwamen via het Wijkideeteam Centrum Ridderkerk.

Stralende kindergezichten zeggen meer dan woorden kunnen overbrengen. Het was hartverwarmend te zien hoe blij de kinderen met de cadeaus naar huis gingen. Een mooie warme actie van Stichting Help eens Handje en Rotary Ridderkerk. Namens de kinderen hartelijk dank voor het vervullen van de kinderwensen! En hopelijk, tot volgend jaar!