Foto:

Vernieuwde Jumbo geopend

RIDDERKERK - Woensdagmorgen is de vernieuwde Jumbo in Ridderkerk geopend. Filiaalmanager knipte om 9.00 uur het lint door voor de entree van de supermarkt, die in winkelcentrum Ridderhof een vloeroppervlakte van 1800 vierkante meter heeft gekregen. Voor de verbouwing was de super ruim een maand gesloten.

In de nieuwe winkel is er nog meer aandacht voor verse producten die in de winkel worden bereid. Zo zijn er bijvoorbeeld verse avondmaaltijden met seizoensingrediënten verkrijgbaar en kunnen klanten hier terecht voor vers belegde stokbroden voor de lunch. Bovendien halen klanten hun hart op bij het versplein, waar zij volop keuze hebben uit een ruim aanbod dagverse producten, zoals groenten, fruit, vleeswaren, brood en (buitenlandse) kazen. Daarnaast kunnen klanten op de visafdeling zelf een bakje met verschillende soorten diepgevroren vis samenstellen, zoals gamba’s en wilde zalm. De winkel beschikt over zelfscanners waarmee klanten zelf hun boodschappen kunnen scannen. Bij de speciale zelfscankassa kunnen zij afrekenen bij een caissière. Ook zijn er self checkout kassa’s, waarbij men zelf de boodschappen binnen een handomdraai kan afrekenen.

Alle klanten die deze week voor een bedrag van 25 euro of meer boodschappen bij Jumbo Ridderkerk doen, ontvangen een La Place chocoladereep (deze actie is geldig tot en met zaterdag 4 december).