Dit is de kandidatenlijst van Echt voor Ridderkerk

RIDDERKERK - Afgelopen zaterdag hebben de leden van Echt voor Ridderkerk (EvR) tijdens een algemene ledenvergadering de kandidatenlijst definitief vastgesteld. Eerder werd de lijsttrekker al bepaald.

Op voordracht van de kiescommissie, bestaande uit extern adviseur Henri Koppes, lid Michael van Loon, adviseurs Arnold Vogel en Albert van de Wege en lijsttrekker Cora van Vliet) werden 15 kandidaten voorgedragen. De partijleden hebben de volgorde op de lijst conform het voorstel van de kiescommissie overgenomen.

De kandidatenlijst van EvR is daarmee als volgt: 1. Cora van Vliet, 2. Jim Kloos, 3. Tissa van de Wege, 4. Emir Zigiç , 5. Joey van Loon, 6. Annemiek Faber, 7. Quinten Schop, 8. Mischa Kloos, 9. Albert van de Wege, 10. Evelien Klootwijk, 11. Henk Broekhuizen, 12. Tanja Zigiç, 13. Arnold Vogel, 14. Michelle Eijs, 15. Pieter van Dongen, 16. Ineke Koets.
De eerste acht kandidaten vormen op dit moment al de fractie en steunfractie van Echt voor Ridderkerk.