TV Ridderkerk met nieuw filmblok

RIDDERKERK - In het nieuwe jaar start TV Ridderkerk met een nieuwe reeks films van de regionale filmclub Cine ’67. Leden van deze club hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films geproduceerd, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films.

In het eerste filmblok van 2022 zijn vier films opgenomen: “Pteryphlegia” (een animatiefilm waarin muziek van popgroep Yes als buitenaards leven wordt uitgebeeld), “Zo maar een sportieve prestatie” (een verslag van een triathlon), “De Blauwvoet Jan van Gent” (de levenscyclus van de Blauwvoet Jan van Gent in het kort) en “De Spanning van de Cirkel” (een documentaire over de Dordtse keramiste Margreet Huisman).
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 4 januari t/m 8 januari, elke dag om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl. Meer over Cine ’67 is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.