Naar de film met een buddy

BARENDRECHT/RIDDERKERK - Theater het Kruispunt en KijkopWelzijn nemen alle drempels weg voor inwoners van Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk voor wie het, voor wat voor reden dan ook, niet vanzelfsprekend is om een filmpje te pakken. Met het project Buddy Bios kan een bezoeker samen met een vrijwilliger een filmavond in het Kruispunt beleven.

De initiatiefnemers willen er met vrijwilligers voor te zorgen dat niemand ‘buiten de boot valt’ en iedereen zich verbonden voelt met de regio en de culturele ontmoetingsplaatsen en kan deelnemen aan activiteiten die daaraan verbonden zijn. Wie bijvoorbeeld geen sociaal netwerk of niet de financiële middelen heeft kan aanmelden bij dit project. Ongeveer één keer per maand zal het mogelijk zijn om een reguliere filmavond in het Kruispunt te bezoeken. Voor dit project worden er zowel vrijwilligers als deelnemers gezocht. Het inschrijfformulier is te vinden op www.kijkopwelzijn.nl/buddybios.