Vijf films van filmclub op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week vijf korte films uit van leden van de regionale filmclub Cine ’67. Dit filmblok wordt op 11 en 15 januari uitgezonden.

Dit filmblok bestaat uit “Kaapstad en omgeving 1999” (een reisverslag van een bezoek aan Kaapstad), “Ride to Live, Live to Ride” (een reportage waarin een easy rider wordt gevolgd), “Pop Art” (een reportage over hoe je een pop maakt), “St. Maarten the Friendly Island (een reportage over Sint Maarten) en “Even Apeldoorn bellen” (een korte speelfilm over vissen in een singel).

Deze films zijn op dinsdag 11 januari te zien vanaf 14.00 en 18.00 uur. Op zaterdag 15 januari begint het filmblok op dezelfde tijden.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.