De voorzitter en lijstrekker met het verkiezingsprogramma

‘Zij aan zij’ met CDA

RIDDERKERK - Het CDA-verkiezingsprogramma ‘Zij aan Zij voor Ridderkerk’ is inmiddels beschikbaar voor het grote publiek. CDA’er Gerard Mijnders, bestuursvoorzitter a.i., heeft het verkiezingsprogramma overhandigd aan Ton Overheid, de lijsttrekker voor het CDA Ridderkerk.

In het verkiezingsprogramma beschrijven de christendemocraten hun visie met betrekking tot Ridderkerk. ‘Voor een dorp waarin mensen samen sterk staan, nu en in de toekomst’, leest de ondertitel van het programma. Het CDA Ridderkerk focust daarbij op de kracht van verenigingen en ook het vrijwilligerswerk. Verder zet de partij in op het bouwen van extra woningen in Ridderkerk, de veiligheid, zorg, hulp en aandacht op maat en een inclusieve samenleving.

Het verkiezingsprogramma van het CDA Ridderkerk is te vinden op: www.cda.nl/zuidholland/ridderkerk. De slogan waarmee de christendemocraten de gemeenteraadsverkiezingen van maart tegemoet gaan, is: ‘CDA Ridderkerk: geloofwaardig, betrouwbaar, daadkrachtig’.