Filmblok 125 van filmclub Cine ‘67

RIDDERKERK - Door leden van filmclub Cine ’67 is in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. Uit deze rijke verzameling korte films wordt geput voor het maken van filmblokken, die uitgezonden worden door TV Ridderkerk.

Deze week wordt het 125ste filmblok uitgezonden. Daarin zijn vijf films opgenomen. Dit blok bestaat uit “Het gehiem van Boer Tange” (een speelfilm over een boer in Tange die hop ontdekt), “Gebroken liefde” (een animatiefilm waarin een bril avances heeft met een andere bril), “One minute Feetback” (een film over twee paar voeten, die elkaar achterna zitten onder een dekbed), “Herinnering” (een vakantiereportage over een brief uit China) en “Werkdruk” (een speelfilm over een man die vrije tijd en werk niet meer van elkaar kan onderscheiden).

TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 18 januari om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 22 januari, eveneens om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl. Meer informatie over Cine ’67 is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.