Ingezonden mededeling

Lifeline food & drinks: patat met veel meer

LifeLine food & drinks behoort al jaren tot de vaste waarden van het Vlietplein. Arie Klootwijk en Co Snijders besloten ruim 30 jaar geleden om zich meer te gaan richten op catering, waarnaast ze ook een snackbar openden.

Zelf zijn ze er bescheiden over, maar volgens veel dorpsgenoten komt hier nu “de lekkerste saté van Ridderkerk” uit de keuken. “Een combinatie van een goede saus en natuurlijk goed vlees. Dat kopen we net als veel andere horecazaken bij De Koning Vlees” vertelt het duo.

Het snackaanbod van Lifeline biedt daarnaast alle bekende snacks van de betere merken. Daarnaast kan men kiezen voor complete menu’s en/of een emmertje met frites. Lekker om met meerdere personen te kunnen delen. Voor de kleintjes zijn er kindermenu’s met een leuke verrassing (speelgoedje), die men ter plekke kan uitkiezen.

Complete catering
Naast de counterverkoop is de catering een belangrijke troef van Lifeline. Deze service is gericht op zowel bedrijven als particulieren die iets te vieren hebben met een groter gezelschap. Op verzoek kan men een op verzoek samengesteld koud/warm buffet op locatie krijgen, een captain’s dinner of een barbecue, waarbij ook de bordjes, bestek e.d. verzorgd kunnen worden. De geroemde saté kan men ook thuis- of bedrijfsbezorgd krijgen. In groter verband kan er samen worden genoten met een makkelijk warm te houden satépot, gevuld met het gewenste aantal satéstokjes tot aan 200 stuks.

LifeLine (Vlietplein 10) is geopend op dinsdag t/m zaterdag van 12.00 tot 20.00 uur en op zondag van 16.00 tot 20.00 uur.

Bestellingen voor de catering/thuisbezorging kan men eenvoudig plaatsen via: www.lifeline-ridderkerk.nl. Op deze site kan men ook de menu’s en opties voor catering bekijken. Andere mogelijkheden kan men in overleg overeenkomen. Voor meer informatie en het maken van een afspraak hiervoor kan men tijdens de openingsuren bellen naar 0180-433532.