Rob Favier is op zondag 13 februari in de Levensbron
Rob Favier is op zondag 13 februari in de Levensbron Foto: Tobias Huizing

Rob Favier in Levensbron

RIDDERKERK - Op zondag 13 februari is er weer een missie-evangelisatie dienst in de Levensbron. Zanger/liedjesschrijver/entertainer Rob Favier verzorgt dan de kerkdienst.

Het thema van de dienst is: “Ben jij besmettelijk?” Uitgangspunt voor de dienst is Mattheus 5: 13-16. Het belooft een afwisselende dienst te worden, waarin Rob in een mengeling van prediking en liedjes het thema verder uitwerkt. Humor ontbreekt zelden in zijn diensten. Hij zoekt naar wat echt waardevol is en waarin we het Grote Nieuws van God kunnen ontdekken en wat we daarmee kunnen in ons dagelijks leven. Dit alles in een ontspannen sfeer, zodat we ons op ons gemak voelen. Rob zingt alleen Nederlandse teksten. Hij heeft al een lange staat van dienst met optredens in kerken, congressen etc. Een vaste traditie is zijn christelijke oudejaarsconference, die hij al zeven keer gehouden heeft. Rob is theoloog, maakt 2 overdenkingen per week voor Groot Nieuws Radio. Ook heeft hij al een paar boeken geschreven. Zijn derde boek “Het leven is besmettelijk” is in oktober 2021 uitgekomen. In de dienst komt dit thema dus ook aan bod. Als u de dienst om 9.30 uur wil bijwonen of wil meekijken, op de website van de Levensbron staat alle informatie hierover.