De Rijsoordse IJsclub kan iedereen ontvangen bij De IJsvogel

‘It giet oan’ voor Rijsoordse IJclub

RIDDERKERK - It giet oan, ofwel het gaat door! Plannen maken tijdens de corona pandemie is minstens zo’n uitdaging als het voorspellen van een een strenge winter met ijspret. Maar de vlag kan uit! De persconferentie van dinsdag 25 januari gaf het bestuur van de IJsclub Rijsoord en Omstreken groen licht om van start te gaan met de Winterexpositie in gebouw de IJsvogel in het Waalbos.

De winterexpositie ter gelegenheid van het 120 bestaan van de IJsclub is op 5 februari geopend en is t/m zondag 27 maart 2022 te bezoeken op de woensdagen van 13.00 uur tot 16.30 uur en op de zaterdagen en zondagen van 10.00 tot 16.30 uur.

Receptie
Zaterdag 12 februari zijn alle leden van de IJsclub Rijsoord & Omstreken, maar ook andere ijssportliefhebbers uit Ridderkerk en omstreken, van harte uitgenodigd voor de receptie van de ijsclub. Tussen 10.00  uur en 17.00 is iedereen welkom in Bezoekerscentrum De IJsvogel aan de Waalweg 9a te Rijsoord. De IJsclub trakteert de bezoekers op heerlijke chocolademelk en koffie met slagroom met iets lekkers erbij. Uiteraard is er ook aan de kinderen gedacht.

Coronamaatregelen
Met betrekking tot corona zorgt de ijsclub voor een zo veilig mogelijke omgeving. Er wordt een grote tent op het terras geplaatst, zodat iedereen voldoende afstand kan nemen van de ander. De deuren van gebouw De IJsvogel, die toegang geven tot het terras, zullen permanent geopend zijn, zodat maximale ventilatie gewaarborgd is. Geadviseerd wordt een mondkapje te dragen.

NB. Kom zo veel mogelijk op de fiets, parkeerplaatsen zijn zeer beperkt!