NLdoet in Ridderkerk

RIDDERKERK - Tijdens de NLdoet-dagen op 11 en 12 maart kan men op verschillende plekken in Ridderkerk aan de slag.

Op vrijdag 11 maart kan men bij Aafje Ronde Sant helpen om de tuin zomerklaar te maken. Bij Aafje Reyerheem zijn op deze dag vrijwilligers welkom voor het opfleuren van de balkons van de bewoners of pannenkoeken bakken. Ook kan men helpen met een High Tea bij Het Anker of Bij Bosshardt.
Op zaterdag 12 maart zijn helpende handen welkom bij het maken van een houtopslag bij de Scouting Sint Joris, onderhoud van de meidoornhaag bij Bezoekerscentrum De IJsvogel en bij RTV Ridderkerk voor het opfrissen van de buitenruimte. Stichting Present biedt op beide dagen klussen in huis of tuin of meehelpen met een gezellige middag bij mensen die een steuntje kunnen gebruiken. Meedoen is eenvoudig. Men kan zich individueel of als groep vrienden, familie of bedrijf aanmelden via: www.nldoet.nl (zoek naar de klussen in Ridderkerk).

Ertoe doen
NLdoet is een actie van het Oranjefonds. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje het verschil te maken er ertoe te doen!
Voor meer informatie en advies over NLdoet in Ridderkerk kan iedereen contact opnemen met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 – 430 440 of via vrijwilligerswerk@facetridderkerk.nl. Ook voor ander zinvol en leuk vrijwilligerswerk kan je bij het Vrijwilligerssteunpunt terecht. Kijk op de vacaturebank https://vacaturebank.facetridderkerk.nl of bel voor een afspraak.