De stylistes van Kringloop Het Anker, zoals ze op 11 maart op de catwalk in WVC Bolnes te zien zullen zijn

Food & Vintage in WVC Bolnes

RIDDERKERK - Vrijdagmiddag 11 maart wordt in WVC Bolnes een hilarische modeshow georganiseerd. De modellen zullen kleding van kringloopwinkel Het Anker showen. Daarbij zullen ze op de ‘catwalk’ ook andere objecten uit de kringloopwinkel onder de aandacht brengen. De middag wordt muzikaal omlijst en het publiek kan genieten van een drankje en diverse lekkernijen. De middag wordt georganiseerd door Facet en Het Anker van Bolnes, mede mogelijk gemaakt door NL-doet en door de inzet van vele vrijwilligers. De inloop aan de Noordstraat 255a is vanaf 13.00 uur. De show begint om 13.30 uur en eindigt rond 16.00 uur. Belangstellenden kunnen zich opgeven in het WVC, via 0180-411148 (Facet) of info@ankervanbolnes.nl. De toegang is gratis, maar vol=vol.

Modeshow in WVC Bolnes
Facet Ridderkerk organiseert op maandag 14 maart van 10.00 tot 12.00 uur, in samenwerking met Hoffmans Damesmode, een modeshow in WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a. Gasten worden vanaf 9.30 uur ontvangen door de vrijwilligers van de Soos Bolnes. De toegang is gratis, iedereen wordt getrakteerd op een kopje koffie/thee en kan meedoen met de gratis loterij. Na de modeshow is het mogelijk om de geshowde kleding te kopen. Hoffmans Damesmode heeft eigentijdse seniorenmode in de maten 38 t/m 54.

Ontmoeting in wijkcentrum
Wijkcentrum Bolnes is weer volledig geopend voor ontmoeting en leuke activiteiten. Iedere week is er op dinsdag en donderdag van 13.00 tot 16.00 uur de koffie-inloop. Op dinsdag kunnen bezoekers er ook breien, haken, rummikuppen en om de week kaarten maken (kaarten maken kost € 1) en op donderdag een potje sjoelen en/of andere spelletjes spelen. Liefhebbers van biljarten kunnen in het wijkcentrum van maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur gebiljart. Het voorjaars-klaverjastoernooi is al in volle gang en duurt tot 13 april. Meedoen is nog mogelijk. De kosten voor deelname aan dit toernooi bedragen € 8. Nieuwsgierig? Loopt gerust binnen en doe gezellig mee of schuif lekker aan. Er zijn altijd enthousiaste vrijwilligers aanwezig die u wegwijs maken of neem contact op met Jacqueline Revier van Facet Ridderkerk via 0180 - 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl.

Kringloopwinkel open
Van maandag t/m vrijdag is iedereen tussen 9.30 en 16.00 uur welkom in kringloopwinkel Het Anker in het WVC aan de Noordstraat 255a. Het aanbod bestaat uit onder meer boeken, keukengerei, mooie huisdecoratie, kinderspeelgoed en kleding en nog veel meer. Spullen die nog een tweede ronde meekunnen, worden er graag in ontvangst genomen. Het inleveren kan alleen tijdens de openingstijden. Voor meer informatie: www.ankervanbolnes.nl.