Henk van Os in de gemeenteraad
Henk van Os in de gemeenteraad Foto: Wessel Dekker

‘Politiek Café’ met Partij 18Plus

RIDDERKERK - Op zaterdag 12 maart zendt Radio Ridderkerk de negende en laatste aflevering uit van het wekelijkse “Politiek Café in Verkiezingstijd”. In de achterliggende weken is telkens een uur lang een partij te gast in de studio om haar verkiezingsprogramma toe te lichten.

Presentator Eric Harreman gaat op zaterdag 12 maart in gesprek met lijsttrekker Henk van Os, Lucien Westbroek en Fleur Stip van de Partij 18PLUS Henk van Os is wethouder namens Partij 18Plus in het huidige college, Lucien Westbroek en Fleur Stip zijn beide raadslid in de huidige gemeenteraad en staan respectievelijk als nummers 1 tot en met 3 op de kieslijst voor de Partij 18Plus. De uitzending van “Politiek Café in Verkiezingstijd” is van 12.00 tot 13.00 uur vanuit de studio van RTV Ridderkerk. Het ter plaatse bijwonen van de uitzending als gast is helaas niet mogelijk.