Alzheimercafé ontvangt casemanagers dementie

RIDDERKERK - Op maandag 14 maart is er weer een fysiek Alzheimer Café Ridderkerk. Na maanden met opgenomen video’s kan het Alzheimer Café ook weer een ontmoetingsplaats voor mensen met dementie, hun familie en andere belangstellenden zijn.

Netty Albers van Aafje, Elly Monster van Riederborgh en Ida van de Heiden van Internos gaan in deze avond gesprek over het onderwerp ‘Wat kan een casemanager dementie voor u betekenen?’ Er kan op ingehaakt worden door de bezoekers van deze avond. De avond in Wijkcentrum West (Boksdoornstraat 80) begint om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 21.15 uur. Er is een informatiestand met brochures van Alzheimer Nederland en er zijn boeken met diverse onderwerpen over dementie aanwezig. Belangstellenden kunnen deze boeken gratis lenen.
Deze activiteit wordt georganiseerd door de werkgroep Alzheimer Café Ridderkerk bestaande uit Karaat Mantelzorg, Salem, Riederborgh, Internos en Aafje en Alzheimer Nederland. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Angelique Bloemberg, mantelzorgconsulent Karaat Mantelzorg, via 0180-763717 of info@karaatmantelzorg.nl