Rechtstreeks bij de uitslagen

RIDDERKERK - Op de uitslagenavond van de gemeenteraadsverkiezingen werken RTV Ridderkerk en De Combinatie samen om zowel in woord en beeld actueel nieuws te brengen. Op radio, televisie en online wordt melding gedaan van de eerste resultaten, tussenstanden en uiteindelijk de (voorlopige) zetelverdeling. Ook de eerste reacties van politici zullen te lezen en/of te horen zijn.

Vanuit het gemeentehuis verzorgt RTV Ridderkerk een speciale uitzending vanaf 20.00 uur. In afwachting van de resultaten schuiven gasten aan bij Eric Harreman en Johan Kruithof, terwijl Aad Hogendijk door de zaal zal lopen om reacties te ontlokken. Na de stembusuitslag zal de uitzending besloten worden met een interview met burgemeester Anny Attema. De uitslag wordt tussen 22.00 en 0.00 uur verwacht. Vier jaar geleden was de uitslag al voor 22.30 uur, maar het kan zoals verkiezingen ervoor ook na 23.30 uur worden.

Alles is woensdagavond rechtstreeks te volgen via: