Sammy-Jo Hof is doorgedrongen tot de finale van Miss Curve 2022

Vol vertrouwen naar Miss Curve 2022

RIDDERKERK - De Ridderkerkse Sammy-Jo Hof is finalist van Miss Curve Nederland 2022. Ze mag op zaterdag 11 juni op de catwalk in Emmeloord. De 32-jarige Sammy-Jo, moeder van twee kinderen, kijkt er nu al naar uit.

“Al heel mijn leven droom ik ervan om mee te mogen doen aan missverkiezingen, net zoals ik graag ik de spotlights wil met theatervoorstellingen of een tv-productie. Bij iedere auditie die ik heb gedaan werd ik afgewezen omdat ik een maatje meer heb” vertelt ze. De Ridderkerkse deed jeugdtheater en kreeg in die jaren nooit een belangrijke rol. Ze mocht grime doen of had haar rol in de coulissen.

Voorbeeld zijn
Toen ze hoorde van de Miss Curve-verkiezing heeft ze geen moment getwijfeld. “Als kind heb ik mij altijd onzeker en naar gevoeld. Toen had ik graag een voorbeeld gehad waar ik tegenop kon kijken. Dit voorbeeld wil ik nu zijn voor alle jonge meiden van nu. Je hoeft je niet weg te stoppen in wijde kleren en je in de achtergrond laten duwen” zegt ze zelfverzekerd. Ze zet zich daarom ook volop in voor de promotie van Miss Curve Nederland: “Foto’s van gewone missverkiezingen komen in alle kranten. Dat moet natuurlijk ook voor ons gelden. Vrouwen met curves zijn mooi en sexy en het nieuwe begrip!”
In de aanloop naar de finale is Sammy-Jo op zoek naar sponsors. Te denken valt aan partijen die haar kunnen helpen aan een mooie jurk en sieraden die haar bij de eindstrijd nog meer laten stralen. Bedrijven die Sammy-Jo willen ondersteunen kunnen voor contact mailen naar: SamSie_Mii@hotmail.com.