Internationale samenkomst in Bolnes

RIDDERKERK - Zondag 3 april is er een internationale samenkomst met als thema “Het geloof van Sara” in de Boezemkerk te Bolnes. De deuren van de kerk aan de Pretoriusstraat 2 gaan open om 15.30 uur. De samenkomst begint om 16.00 uur.

Spreker is Alex van der Plas. De Bijbel gaat open bij Genesis 18: 1-15 en Hebreeën 11:11. Er wordt bij deze samenkomst vertaalt in het Engels, Arabisch, Farsi en Oekraïens. Voor kinderen tot twaalf jaar is er een kinderprogramma. Na afloop van de samenkomsten is er gelegenheid voor ontmoeting en zijn er broodjes en is er koffie, thee en fris. Iedereen is van harte welkom om de samenkomst te bezoeken.

De organisatie is een samenwerking van verschillende Ridderkerkse kerken. Wie de internationale samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk.