Klaar voor een wandeling vanaf het Koningsplein

Wie wandelt er mee?

RIDDERKERK - Zes jaar geleden is het Doktershuis Ridderkerk gestart met de Diabetes Challenge Ridderkerk. Een wandeluitdaging om de gezondheid van patiënten te verbeteren! Niet alleen diabetes, maar ook voor andere chronische aandoeningen.

Vanuit deze challenge is in Ridderkerk een groep wandelaars blijven lopen, zomer en winter, door weer en wind. Zij lopen elke woensdagavond ongeveer 5 km vanaf De Fakkel, gemeentehuis en soms vanaf het Vlietplein. De routes worden uitgezet door Zweitse de Wit die elke week de route per mail aan de lopers doorgeeft. Wie ook gezellig in een groep wil wandelen, kan zich bij deze groep aansluiten. Op woensdag 13 april wordt er om 19.00 uur vertrokken bij het gemeentehuis. Voor meer informatie kunnen belangstellenden contact opnemen met Zweitse de Wit: 06 4817 0527 of zdewit1954@gmail.com.