Ook de fietskar word ingezet voor de Paasactie

Paasactie op het Sint Jorisplein

De borden “Er is Hoop want Jezus Christus leeft” langs de wegen in Ridderkerk is een onderdeel van de Paasactie, die elk jaar door verschillende Ridderkerkse kerken georganiseerd wordt.
Deze Paasactie brengT op zaterdag 16 april ook activiteiten op het Sint Jorisplein.

Er zal worden verteld over het grote wonder van Pasen. De actie in het centrum is van 10.00 tot 15.30 uur. Kinderen kunnen knutselen in de Pipowagen, waar ook het verhaal van Pasen wordt verteld.
Voor het knutselen moeten de kinderen aangemeld worden met voorkeurstijd via: hartvoorkidsridderkerk@gmail.com.
Zang en muziek
Er is op twee momenten live muziek te horen: om 12 uur treedt kinderkoor De Sleutel o.l.v. Jojanneke Breevaart op en sommige nummers mag u heerlijk meezingen. Om 13.30 uur klinkt er muziek en zang van enkele Ridderkerkse jongedames.
De gehele dag zal de inmiddels voor velen bekende fietskar ook aanwezig zijn. Iedereen die meer wil weten over Pasen of een luisterend oor zoekt, kan onder het genot van een koffie of thee in gesprek met een van de vrijwilligers. Van 11.00 uur tot 16.00 uur is ook de Singelkerk geopend. Om 14.00 uur is er in de kerk een inloopconcert.