Ramsey Cabal dos Reis

Nieuwe trainer voor RVVH vrouwen

RIDDERKERK - Met ingang van seizoen 2022/2023 zal Ramsey Cabal dos Reis trainer zijn van topklasser RVVH. Cabal dos reis treedt hiermee in de voetsporen van Andrew Thomas die de overstap maakt naar DTS Ede.

De afgelopen vier seizoenen heeft Andrew Thomas de vrouwen van RVVH op een enthousiaste manier laten acteren in de hoogste amateurcompetitie van Nederland. Dat is ook opgevallen bij DTS Ede dat ieder jaar meedoet om het kampioenschap. Thomas zal daar komend seizoen proberen kampioen van Nederland te worden. Ramsey Cabal dos Reis neemt het stokje bij RVVH van hem over.

Ambities
Cabal dos Reis heeft ambities met de Ridderkerkse vrouwen. “RVVH is een gevestigde naam in het vrouwenvoetbal en ik denk dat elke trainer hier wel zou willen werken. Nadat het duidelijk was dat ik niet verder zou gaan bij Antibarbari is het eigenlijk best snel gegaan. De klik en denkwijze over hoe voetbal gespeeld moet worden en het trainerschap was er direct al. Daarnaast hebben we het ook over de hele organisatie van het vrouwenvoetbal bij RVVH gehad. Daar valt nog genoeg te winnen en daar ga ik me ook mee bezig houden. Plan is om samen ook meidenteams op te gaan zetten in de komende jaren. Daarom is de overeenkomst ook gelijk voor 2 jaar met een optie voor een 3e jaar.” Zegt Ramsey.

Aansluiting bij de top
Na twee seizoen en die gedomineerd werden door corona perikelen is het aan de nieuwe trainer om de stabiliteit bij RVVH terug te brengen. Inmiddels heeft de 38 jarige Cabal dos Reis al heel wat ervaring opgedaan in het vrouwenvoetbal bij Xerxesdzb, Excelsior en Antibarbari. “Ik heb er heel veel vertrouwen in dat RVVH de aansluiting bij de top van het vrouwenvoetbal, met Cabal dos Reis, kan behouden” aldus teammanager Grootenboer en Technisch coördinator Westerink van RVVH.