Zangcoach Mirjam Feijer laat zaterdag iedereen mee zingen

Een dagje meezingen met een groot koor

RIDDERKERK - Op zaterdag 23 april is er een open repetitie van de Christelijke Oratorium Vereniging Ridderkerk. Belangstellenden worden om 10.00 uur ontvangen met een kopje koffie of thee met wat lekkers.

Om 10.30 uur gaan de repetities van start met Mirjam Feijer,die het spits afbijt met stem-coaching. Mirjam is een bekende van het koor en heeft al vaker workshops gegeven. Na een korte koffiepauze wordt vervolgd met enkele delen uit de Elias van Mendelssohn onder leiding van onze dirigent André Vis. Rond 12.30 uur mogen de koorgasten aanschuiven voor uitgenodigd een lunch. Een aantal koorleden maakt diverse heerlijke lunchgerechten thuis. Na een uurtje gaat de repetitie verder.. Rond 14.15 uur is de afsluiting en worden er me elkaar twee liederen met elkaar gezongen.
Lijkt het u wat om eens mee te komen zingen en de sfeer te proeven van het COV- koor, meldt u dan aan bij secretaris mevrouw Hennie Schreuder (06-20923691) U bent van harte uitgenodigd. Vanaf 13.45 uur kunnen belangstellenden in de kerk aan de Jan Luykenstraat binnenlopen om te luisteren naar het koor.