Foto:

Nieuw bestuur EVR

RIDDERKERK - Tijdens de onlangs gehouden Algemene Leden Vergadering werd afscheid genomen van Tissa van de Wege-van der Does de Bye als secretaris van Echt voor Ridderkerk. Haar opvolgster, Silvia Niewold, werd unaniem door de vergadering benoemd tot secretaris. Het secretariaat van EvR blijft gewoon bereikbaar met secretariaat@echtvoorridderkerk.nu. De overige contactgegevens van EvR wijzigen in: Echt voor Ridderkerk, t.a.v. secretariaat. Mw. S. Niewold, Patrijs 63, 2986 CC Ridderkerk, Tel.: 06 83 44 99 74. Mischa Kloos werd op de vergadering unaniem gekozen tot algemeen bestuurslid. Hierdoor bestaat het bestuur uit de volgende vier personen: Cora van Vliet (voorzitter), Silvia Niewold (secretaris), Quinten Schop (penningmeester) en Mischa Kloos (algemeen bestuurslid, notulist).