Gezellig met Noordzangers

In de serie zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk is op vrijdag 20 mei de beurt aan de Noordzangers. Zij brengen hun programma vanaf 19.30 uur onder de ‘tent’ van winkelcentrum Ridderhof.?De Ridderkerkse Noordzangers vormen een gezelligheidskoor met voornamelijk Nederlandstalig repertoire. Gezongen worden nummers van onder mee Frans Bauer, Jan Smit, Wim Sonneveld en het Cocktail Trio. Vaak ook meezingers, dus een optreden wordt al snel een feestje. De Noordzangers treden vaak op in verzorgingshuizen, maar ook bij koorfestivals zijn ze regelmatig van de partij.

Het koor telt 27 leden en wordt begeleid door een eigen combo met accordeonisten, gitaristen en een drummer. De groep staat onder leiding van dirigent Dirk Bouillon. De repetities van de Noordzangers zijn in wijkcentrum De Fuik in Drievliet. Ook dit zijn altijd gezellige avonden. Voor meer informatie en boekingen: noordzangers.blogspot.com.