Kunstexpositie in Oudheidkamer

In de Oudheidkamer is nog steeds de succesvolle expositie over “Ridderkerk en de Tweede Wereldoorlog” te zien. Wie nog wil komen of nogmaals een bezoek in gedachten heeft, moet snel zijn, want op zaterdag 28 mei is deze tentoonstelling voor het laatst te zien.

De wisseltentoonstelling, die dan volgt zal werk gaan tonen van twee Ridderkerkse kunstenaars t.w. Ada Burgerhout-Vreugdenhil en Mark Isarin. Zij zullen de Douma-kamer vullen met beeldhouwkunst en fotokunst.
Vanaf 9 juni kan deze wisselexpositie bezocht worden in het museum aan de Kerksingel 26. Beide kunstenaars zullen regelmatig tijdens de openingsuren aanwezig zijn om over hun werk te vertellen. De Oudheidkamer is geopend op woensdag t/m zaterdag van 13.30 tot 16.30 uur. De toegang is gratis.