Joost en Biobeer gaven het startschot

Geslaagde sponsorloop voor Bio Vakantieoord

RIDDERKERK - Vorige week stond op CBS De Regenboog in Ridderkerk de sponsorloop voor Stichting Bio Vakantieoord centraal.

Maandag vond de aftrap plaats door de kleutergroepen en heeft Joost Stolk, ambassadeur van stichting Bio Vakantieoord iets mogen vertellen over zijn leven met een beperking en over Bio Vakantieoord. Vrijdag was de grote finale en heeft Frans Wientjes van Bio Vakantieoord samen met Joost en de Bio Beer het startschot gegeven voor de groepen 4 t/m 8. De kinderen waren erg enthousiast en er is ruim 10.000 euro voor Bio Vakantieoord opgehaald. Dank aan alle sponsoren en kinderen voor deze fantastische prestatie. Langs de kant stonden veel ouders om de kinderen aan te moedigen. Van de ouderraad kreeg elk kind een heerlijk ijsje. Alle klassen kregen een Biobeer van de Stichting en voor de winnende klas was er voor elk kind een Biobeer!