Openluchtdienst op zondag 3 juli

RIDDERKERK - Op zondag 3 juli wordt op het Koningsplein in Ridderkerk, weer een Openluchtdienst gehouden. Nadat dit gedurende twee jaar als gevolg van het Covid-19 virus niet mogelijk was kan en mag het weer. Er is door de organisatoren dan ook naar uit gekeken om het opnieuw te kunnen organiseren.

Aan de dienst wordt meegewerkt door het gospelkoor “Chananja” uit de Alblasserwaard; Ds. Gerard van der Wetering (predikant van de Christus is Koningkerk) is de voorganger. Van de horeca wordt gevraagd hun terrassen wat te verkleinen om een te verwachten toeloop mogelijk te maken. Zeker wanneer het fraai zonnig weer is wordt veel belangstelling verwacht. Mocht er toch regen worden verwacht dan kan er uitgeweken worden naar het dichtbij gelegen kerkgebouw de Levensbron aan de Jan Luykenstraat. Het thema van de dienst is: Toekomst vol van Hoop De dienst begint om 14.00 uur. Voorafgaand zal het koor enkele liederen ten gehore brengen. Zelf stoelen meenemen wordt door het gemeentebestuur afgeraden. De organiserende werkgroep hoopt zelf voldoende stoelen te kunnen plaatsen.