Filmblok met Ridderkerkse beelden

RIDDERKERK - TV zendt deze week weer een filmblok uit met producties van leden van de regionale film- en videoclub Cine ’67. In dit filmblok zijn vier korte films opgenomen.

Te zien zijn “De Bilderhof” (een documentaire over Wilco Venhuizen die in Dordrecht een wijngaard heeft), “Zomer en varen op het Waaltje” (een registratie van vaaractiviteiten op De Waal), “De Achterblijvers” (een registratie van verlaten kassen in Ridderkerk) en “Crezéepolder Ridderkerk getijdengebied” (dronebeelden van de Crezéepolder).
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 14 juni om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 18 juni, eveneens om 14.00 n 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer over de filmclub is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.