Reünie van Farelcollege

RIDDERKERK - Het 100-jarig bestaan van het Farelcollege in Ridderkerk is aanleiding voor reünie voor oud-leerlingen en docenten, die gehouden wordt op vrijdag 24 juni. Voor het terugzien van oude bekenden en het ophalen van herinneringen is dan gelegenheid van 16.00 tot 21.00 uur.

Op het plein van de school aan de Kastanjelaan zullen verschillende hoeken zijn, waar de leerjaren elkaar kunnen vinden. Voor eten en drinken worden munten op het plein verkocht.
Om te voorkomen dat er een te grote groep mensen komt worden kaarten á € 5 voor deze reünie verkocht. Wie erbij wil zijn kan zich aanmelden via het Facebook Event van het Farelcollege of een mail sturen naar: farel100@farelcollege.nl. Men ontvangt dan een link voor de kaartverkoop retour. Een deel van de opbrengst van de reünie gaat naar Stichting Present Ridderkerk.