Inschrijven voor fietsvierdaagse

RIDDERKERK - Van 20 juni t/m 23 juni kan worden opgestapt voor de Fietsvierdaagse Zuid-Holland Zuid. Deze week kan er nog worden ingeschreven voor de lage voorinschrijfprijs van € 5.

De deelnemers mogen zich opmaken voor fietsavonden met verrassende elementen, waaronder een puzzel oplossen, diverse verrassingen onderweg en verloting met mooie prijzen. Met de keuzemogelijkheden van de diverse afstanden, 15, 30 of 60 kilometer, is er voor elke deelnemer wel een afstand die haalbaar is.

Voor en door de regio
De Fiets4daagse is gericht op de Ridderkerkse regio. Door de goede bereikbaarheid van de start en finish aan de Vlasstraat, bij de v.v.Rijsoord, verwachten de organisatoren dat er niet alleen weer vele deelnemers uit Ridderkerk meedoen, maar ze richten zich ook op deelnemers uit de omliggende plaatsen. De routes van 15 en 30 kilometer zullen langs de mooiste plekjes gaan die onze regio te bieden heeft. De starttijd ligt tussen 17:30 en 19:00 uur.

Voorinschrijving
De voorinschrijving is nog tot zaterdag 18 juni, maar daarna kan men bij de start ook nog inschrijven (€ 6). Alle dagen meerijden is niet verplicht! Voorinschrijven kan bi inschrijfadressen in Ridderkerk, Barendrecht, Heerjansdam, H.I. Ambacht en Zwijndrecht. Zie: www.fiets4daagsezhz.nl.