Films van Cine ‘67 op TV

RIDDERKERK - TV Ridderkerk laat deze week weer films zien van leden van de regionale film- en videoclub Cine ’67. Er is een filmblok gemaakt met vier korte producties.

Te zien zijn: “Tristesse” (een korte speelfilm “over een leven lijden door lijden in het verleden om wakker te worden in het heden waar het verleden ontspoort”), “De Platenkast” (een documentaire over Louis, een muziekliefhebber, die een aantal bijzondere platenhozen uit zijn platenverzameling toont), “Willemstad” (een registratie van het stadje Willemstad met beelden van een wandeling en luchtopnames) en “Verkeerschaos in Vietnam” (een film over het vervoer in Vietnam, waar het eigenlijk een verkeerschaos is).

TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 21 juni en op zaterdag 25 juni, beide dagen om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.