Willy Rodriguez, Gospel Society en Proskuneo NL komen optreden

Curaçaose gemeenschap viert ‘Dia di Himno i Bandera’ met verbinding

RIDDERKERK - Op Curaçao wordt jaarlijks op 2 juli de ‘Dag van het Volkslied en de Vlag’ (Dia di Himno i Bandera) gevierd. In het kader van verbinding organiseert de Curaçaose christelijke gemeenschap in Nederland een speciaal evenement getiteld “Verbinding & Eenheid”.

Op deze dag zullen o.a. de bekende zanger Willy Rodriguez en de bands Gospel Society en Proskuneo NL het publiek leiden in dankzegging, lofzang en aanbidding. Daarnaast zullen Chesron en Juraima Richardson, voorgangers van gemeente House of Worship Hulanda, een bemoedigend woord over verbinding en eenheid met de bezoekers delen.
Het evenement dat op zaterdag 2 juli 2022 van 19.00 tot 22.00 uur aan de Pretoriusstraat 56, te Ridderkerk-Bolnes plaatsvindt, is gratis en voor iedereen toegankelijk. Samen met de buurtbewoners en verschillende gemeenschappen belooft het een mooie verbindende viering te worden.