Een deel van de vrijwilligers van de vorige fair

Helpen bij Donckse Fair

RIDDERKERK - Een evenement kan pas succesvol draaien indien het gesteund wordt door vrijwilligers. Dat geldt ook voor de Donckse Fair.

Dit jaar wordt de Donckse Fair vanwege het jubileum jaar 275 jaar bestaan (dat in het 276ste jaar gevierd wordt door uitstel vorig jaar wegens COVID), een speciale editie! Mede door de komst van de Frits Sissing, bekend van Tussen Kunst & Kitsch en een programma dat is uitgebreid om het extra bijzonder te maken wordt de Buitenplaats voor iedereen, van jong tot oud, tot leven gebracht.

Op- en afbouwen
De Fair vindt plaats op zaterdag 27 augustus. Vrijwilligers zijn hard nodig op diverse gebieden, zoals: horeca, begeleiden van diverse attracties, wisselen bij podium, toezichthouden etc. Maar ook voor de opbouw de dag ervoor op 26 augustus en afbouw op 27 augustus na 20.00 uur, kan de organisatie extra hulp goed gebruiken:
“De Donckse Fair is een van de leukste en breedst bezochte jaarlijks terugkerende activiteiten die Ridderkerk te bieden heeft, waarmee we ons cultuurhistorisch erfgoed ten toon kunnen stellen en iedereen van kunnen laten meegenieten. We doen dit met plezier samen als team opdat alle bezoekers gastvrij ontvangen kunnen worden op deze dag. We zorgen graag met zoveel mogelijk Ridderkerkers ervoor dat we trots kunnen zijn op de Donckse Fair en dat deze succesvol kan verlopen! Helpt u mee?”
Aanmelden als vrijwilliger kan door het sturen van een mail naar : wjdegeus@hetnet.nl of 06 2060 0359 (Anja de Geus).